"PowerPoint gör dig dum"

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Sellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 989
Sv: "PowerPoint gör dig dum"

Tack så mycket. Som jag har väntat på en förklaring... :confused:

*flitig PP-användare*

Förklarar varför jag fattar mindre och mindre av VDs P.P presentationer! Jag blir ju dummare för varje gång! :p

Det jag tänkt länge.. Folk lägger lika mycket tid åt den grafiska designen om inte mer än vad de lägger på jobbet.. Hatar powerpoint..

Jag kör ofta powerpoint när jag presenterade något när jag gick i skolan.

Fast jag skippade desigen för personer ska kunna se vad det står :D

Har sätt en del har mönster i bakgrunden so man inte kan läsa

Jag och klasskompis gjorde ofta våra presentationer i Paint, wordpad eller med whiteboarden, det roligaste var nog när vi fick bäst poäng, trots de andra laggt timmar på sina presentationer :D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd. Men vad heter...
Svar
4
· Visningar
325
Senast: Elo
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka