Bukefalos 28 år!

PP uppsalaritten! Behöver hjälp!

P

pussilipuss

Hej hej!
jag och mitt sto startar första gången i en PP nu den 30juni på uppsala ritten.. det är dock bara jag som anmält mig till den klassen.. kommer den starta då?
Sen har jag lite frågor kring PP.. Har man startnummer som vanligt på en pp, både på häst och ryttare (nummerlapps väst) ? Startar man som en "riktig" tävling? Om man startar 11.00 vilken tid bör man vara på tävlings platsen och läsa av karta och anmäla sig mm..? Tacksam för alla svar!!:banana:
 
Sv: PP uppsalaritten! Behöver hjälp!

Jag mailade arrangören med den frågan för ett tag sedan, då jag var ensam i PP-klassen (hoppade till CR sedan). Enligt hen finns inga planer på att ställa in klassen.

Ryttare ska ha nummerlappsväst, hästen "målas" efter godkänd vet.bes. innan start (nummer på rumpan).

I ryttarmeddelandet kommer det att stå när du ska vara på plats. Bangenomgången är obligatorisk att vara med på, så när du bör vara på plats och anmäld beror på när den ska vara.
 
Sv: PP uppsalaritten! Behöver hjälp!

tack snälla för hjälpen! Den kom lägligt!
 

Liknande trådar

P
Distans hej alla där ute! Jag är en gammal hoppryttare som nyligen föll för ett trevligt varmblods sto som vart ridhäst så länge hon vart vid...
Svar
8
· Visningar
1 670
Senast: Liten
·
D
Tävling Hej! Jag är sjutton år och har en tysk ridponny på 10 år. Han är inte slutmätt än (men ligger på ca 146cm), och ingen av oss har...
Svar
2
· Visningar
1 064
Senast: Pancakes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp