Prao inom häst

Elin_Nellie

Trådstartare
hej jag går i åttan ska ut på prao i vår och tänkte att det kan vara bra att veta var man vill praoa. Det ska ha med hästar att göra gärna någon uppfödning eller tävlingsstall i Västmanland. Jag ser gärna att man får rida ngn gång men stall arbete e kul och gör jag gärna. Ge gärna förslag på olika ställen // Elin

Kolla med Eklunda stuteri utanför Örebro. Fina hästar och de som har det är trevliga.
Gjorde min avelsapu där i gymnasiet, de kanske tar emot från högstadiet också.
Några i min klass var på Markebäck då också. (Fast det blir lite långt kanske)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 276
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 673
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 970
Senast: malumbub
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 232
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka