Bukefalos 28 år!

prao på bollerups naturbruksgymnasie?

C

.cissi.

hej!! jag undrar hur det är att praoa på bollerup, någon som har gjort det eller kanske går där?;)
 
Sv: prao på bollerups naturbruksgymnasie?

det får jättebra att proa på bollerup...jag har själv proat där i både åttan o nian, o ja hade de skitball, och tro de eller ej, men nu går ja här osså, andra året...men, att ha praktik här e skitbra, man lär sig mycke, i alla fall gjorde ja de...
de e bara till att ringa till skolan o fråga..
numret kan du hitta på
www.bollerup.se
 
Sv: prao på bollerups naturbruksgymnasie?

Jag praoade på bollerup i åttan, tyckte det var skit tråkigt :( gick bara omkring själv och ingen försökte direkt snacka med mig. lärarnaberättade itne för eleverna att jag var praoelev där utan började lektionen som vanligt.. :S men det var min uppfattning
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
Svar
18
· Visningar
838
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Hej. Jag var i stallet idag med skolan och våran egna ridlärare sa att det inte rekommenderas att ha smycken i stallet som ringar och...
Svar
11
· Visningar
1 431
Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
624
Senast: Freazer
·
Anläggning Undrar om tråden som går från aggregatet till strömtråden kan va farlig för hästen? Om hästen biter på den? Det är nån plast/gummi...
Svar
6
· Visningar
518
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp