• Trav
  • Trådstartare Trådstartare pinjong
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 857
Sv: premie

hur mycket fick du betala då??

Jag betalde 200 i handen precis som jag hade gjort till alla andra kuskar. Och så fick jag en räkning på 300:- :grin: som var utställd på tränaren. Men det stod även vilket lopp och vem som körde.

Var ett kvallopp som han körde till mig. Om man skickar räkning så tycker jag att det hör till god ton att berätta det och inte ta emot pengar i handen innan loppet utan att säga ett ord om något annat.
Jag hade använt honom innan till att köra snabbjobb m.m och alltid betalt i handen så det var lite oväntat.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ungdomslopp för stor häst på ponnytravdagar. Bra för de unga kuskarna, och kanske på sikt lockande för fler ponnykuskar att våga ta...
Svar
0
· Visningar
69
Senast: Gunnar
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
330
Senast: MayGrace
·
  • Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 330
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka