Presentgava via posten

Stefffie

Trådstartare
Bukeorakel, jag behover hjalp!

Min kara bror fyller ar och jag hade tankt skicka honom en gava, och hade siktat in mig pa en flaska whiskey eller lite ol, innan detta var omojligt att hitta, och da blev jag pamind om alkoholmonopolets existens i Sverige!

Blommor ar han inte intresserad av, och jag vill skicka en "vuxen" present och inte typ en godispase - har jag nagra alternativ pa presenter jag kan bestalla pa natet och som levereras i snygg forpackning, garna via bud?
 
Om du googlar "skicka present" får du upp några olika företag som kan skicka inslagna saker, och dessutom har ett par av dem ett relativt brett sortiment. Men då går det mesta med post tyvärr.

Tyvärr är det sämre utbud bland det som går att få levererat med bud.. Verkar mest vara choklad och blommor då.
 
Min kara bror fyller ar och jag hade tankt skicka honom en gava, och hade siktat in mig pa en flaska whiskey eller lite ol, innan detta var omojligt att hitta, och da blev jag pamind om alkoholmonopolets existens i Sverige!
Det funkar fint att skicka en flaska från webben till brorsan. Monopolet handlar ju inte om att ingen får sälja alkohol, utan om att det är kontrollerat vilka som får sälja. Även Sverige är ju fullt med vinimportörer etc som säljer till restauranger mm.

https://www.yoursurprise.se/drycker/whisky
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag rakade titta pa Engelsons hundforar klader nar nagon har pa Buke namnde den jackan. Nu ar jag nog lite kar. Jag vill ha en lila...
Svar
6
· Visningar
720
Hundhälsa Nagra av er har kanske minns oss - jag och min laskiga rottweilervalp :P Tack vare alla goda rad pa buke sa blev det tilltankta...
Svar
19
· Visningar
2 578
Senast: vallhund
·
Övr. Katt Maste fa skriva av mig lite innan jag blir tokig. Kopte tva Maine Coonkatter i varas som nu ar 8 manader. De kastrerades i juni och...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: aemaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp