Prestige golden star

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare la06
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 17 509
Sv: Prestige golden star

Nej fasen det kanske inte går på de billigare eftersom det är glasfiberbom och inte limträbom i dem..!
Tänkte jag faktiskt inte på! :angel:

Jag ska nog försöka hitta en beg. Paris men gör jag inte det inom typ 1 månad så beställer jag nog den nya gs.:)
Jag orkar inte vänta hur länge som helst på att ngt beg. ska komma upp!

Jag tycker att man hamnar i stolsits och har sett väldigt många andra ryttare som också sitter i stolsits i dem.

jag har en golden star. jag rider inte så mycket i den, rider mest dressyr och hoppar inga höjder.
jag har varit nöjd med den, i början var den hal men jag har hittat ett jättebra fett som jag smörjer den med och nu är den faktisk riktigt skön att rida i.

Vilket fett är det? :D
Är kanske på G att köpa en, meen som du sa är den ganska hal :bump:

Jag har en Versailles D (kalvskinn) som jag gillar mycket bättre. Bra grepp! Den är smal i midjan, vilket jag gillar. Parisen är bred.

Liknande trådar

Utrustning Då jag ska bli hästägare igen behöver jag självklart en ny sadel också (maxpris 20 000). Jag ska självklart ta hjälp av sadelutprovare...
Svar
6
· Visningar
1 140
Senast: ufot
·
Utrustning Fortsatt sadelletande pågår ;) Nu undrar jag över Prestige och alla deras modeller på hoppsadlar. Det finns ju HUR MÅNGA SOM HELST...
Svar
8
· Visningar
3 342
Utrustning Nu har jag förhoppningsvis lagt upp en bra plan för hur jag ska få köpt en ny dressyrsadel. Efter jul ska jag ta ut en sadelprovare som...
Svar
7
· Visningar
2 201
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vi ska köpa en ponny som hos nuvarande ägare enbart rids i dressyr och de har därför inte satsat på hoppsadel till honom utan köpt en...
Svar
13
· Visningar
4 191
Senast: Harbor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Retrievertråden