Sv: Prickigt

Skulle passa min d-ponny/lilla häst (är inte slutmätt än) jättebra. I alla fall täckena, grimman & transportskydden + svansskyddet. Kanske inte lindorna. Men resten = :love: :love: Kanske inte skulle passa en stor häst, men en nätt liten sak som min ;)

Kram

tycker som du! det hade varit mycke snyggare om det hade varit andra färger. men som sagt, till en liten ponny så.

Nja, jag är nog skeptiskt till detta måste jag säga. Jag skulle ALDRIG ha det på min häst i alla fall!:mad:

Näe, vad häftigt! :love:
synd bara att jag har fullt upp med att spara till en moppe, annars hade medryttarhästen genast fått ett täcke i för tidig julklapp XD

Usch vad fult. Kommer inte i närheten av min häst iaf.

Senast ändrad av en moderator:

Häftigt mönster, men inte till en häst! Liknar mer en tapet tycker jag!

Liknande trådar

Tjatter Vad är vitsen med prickiga blad i olika typer av skrivblock?? Ljusgrå, oftast (alltid?) med vita prickar. Ska det på nåt vis underlätta...
Svar
7
· Visningar
538
Senast: co-SMAD4
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 114
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 405
Senast: Silje
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka