Sv: Prickigt

Men hallå!!
Det var ju hur fint som helst!!:love: :love: Jag tycker personligen att det skulle vara lika fint på storhäst som ponny!

*kl*

Det är ju helcoolt! Köpte regntäcke, fleecetäcke och grimma till vårat lilla shettissto på 1,5 år. Hon var supersöt i det. Stl 85 cm var lite stort, men det växer hon snart i.. Var ju bara tvungen att köpa.. :p

Såg idag när jag var i butiken att man även kan matcha hunden med hästen såg nämligen hundtäcken i samma gräsliga mönster:crazy:

Sen förstår jag inte riktigt grejen med att ha mönstrade lindor, mönstret syns ju ändå knappt när man har lindat, ser ju bara konstigt ut..

Ja, jag har sett dem!

Dock kan jag inte heller bestämma mig vad jag tyckte om dem.. Skulle kanske vara fint på lilla islandsstoet, men aldrig att jag skulle sätta det på min nordisdam inte.. Not a chans :smirk:

Liknande trådar

Tjatter Vad är vitsen med prickiga blad i olika typer av skrivblock?? Ljusgrå, oftast (alltid?) med vita prickar. Ska det på nåt vis underlätta...
Svar
7
· Visningar
538
Senast: co-SMAD4
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 114
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 405
Senast: Silje
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka