L

lillamarre

Någon som gjort det på sin hund?
Vad kan man testa mot, hur länge tar det och vad kan det tänkas kosta?

/Marie
 
Jag har gjort ett pricktest på min hund. Vet inte vad de testade mot mer än kvalster, men jag tror det var mellan 20-30 saker de testade mot. Det kostade runt 2000-2500kr allt som allt, och jag fick lämna Tessie på morgonen/förmiddagen och hämta henne på eftermiddagen/kvällen. Det var ett halvår sedan nu så därför kommer jag inte ihåg allt exakt - de hittade i alla fall inget på min hund utan vi fick börja med specialmat mm.

Ska du göra pricktest på din hund?
 

Liknande trådar

Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Är det nån här som använder sina hundar till barmarksdrag? Är lite sugen på att testa det med mina två. Nyfiken, nån som kan berätta...
Svar
2
· Visningar
273
Senast: Milene
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: BornAgain
·
Hundträning Finns det någon sådan här? Jag hade velat prova något nytt med nästa hund och tänker att detta kanske kan vara något för mig. Är det...
Svar
17
· Visningar
1 118
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp