Princevill Sadel från Börjes?

johannahedqvist

Trådstartare
Är det någon mer här som har Princevill hoppsadel från Börjes? :)
Den heter typ Charlott Hopp på deras hemsida och märket är Princevill.
Jag har den och den ligger bra på min häst och så, men har sett lite skräckexempel om andra börjes sadlar och dess stoppning :eek:

Någon som någon gång slaktat en sån här sadel? :crazy: :confused:

Jag hoppas att det är bra stoppning i den så jag slipper byta sadel, det står på hemsidan att den är stoppad med polyuretan.
Allt information om denna sadel mottages :)

Sv: Princevill Sadel från Börjes?

Hej!

Om inte annat kan du väl byta stoppning på sadeln? Det gjorde jag på en sadel min förra häst hade, hon accepterade inte bomullstoppningen utan ville ha riktig fårull.. Bara att byta!

/Lavinia

Liknande trådar

Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de... 2
Svar
35
· Visningar
6 282
Senast: Lavinia
·
Utrustning 3 frågor i samma tråd.... tycker det är onödigt att skriva två skilda trådar då alla frågorna gäller samma sak: sadlar. 1. Jag har en...
Svar
3
· Visningar
1 258
Senast: Spyro192
·
Utrustning Har en egen häst för tillfället, med all utrustning mm såklart... :up: Kom idag på att tänka, vart bör jag försäkra hela hästens...
Svar
10
· Visningar
2 860
Senast: Alexandra_W
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Sofiiiia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II