Pris på Glucovett?

S

San Q

Jag har precis hittat ett ställe som tar 550:- för Glucovett (900g) + 130:- i frakt, d v s 680:- allt som allt. Är det ngn som vet om det är ett bra pris, eller var man kanske kan hitta det billigare?
 
Sv: Pris på Glucovett?

Jag har betalt 598 kr inkl frakt. direkt till återförsäljaren (tillverkaren?) i Helsingborg. Betalar i förskott och får paketet i lådan nästan med "vändande" post. Jättesmidigt. :bump:
 
Sv: Pris på Glucovett?

Finns billigare, 463 kr för 900gr, 510 med frakt här.
Kan inte uttala mig om produkten men det ska innehålla liknande ingredienser som Flexijoint som jag har goda erfarenheter från, funkar bra på min hund som har konstaterad artros. Men han får även antiinflammatoriskt som stödmedicinering så 100% säker kan jag inte vara att det hjälper med enbart Flexin.
Mvh/Somi
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 168
Senast: Lobelia
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 444
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
597
Hundhälsa Hej på er! Funderar på att låta hundarna få äta färskfoder blandat med torrfoder ( delar hundarna med föräldrarna och de vill ej ge...
2
Svar
21
· Visningar
2 545
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp