Priser på vagnar

Fia-Lina

Trådstartare
Har möjlighet att köpa en eller flera gamla vagnar, som jag berättat förut. Nu är det bara det att de vill att jag lägger bud :(
Så himla svårt, bättre att i så fall få ett för högt pris och få säga:
-Tyvärr, jag har inte råd!
Nu vet jag ju inte om jag lägger mig onödigt högt, eller om dom säger nej för att dom tycker det är ett skambud.
Usch, svårt är det!

LIA, jag har PM:at dig!

Lotta

Sv: Priser på vagnar

Tycker det är jättesvårt att ge bud. Förmodligen vet väl inte säljaren vad den är värd.

Enklast är väl att kolla runt på alla annonser så man får en uppfattning om ungefär hur mycket de är värda.

Hoppas det går bra med ditt budande och att vi får se dina fynd här på buke!

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Kilauea
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 332
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 619
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 489
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka