H
Honey_Pai
Sv: priser
jag känner en som fick EN inspänningstygel. vad ska man med EN inspänning till?!?!
jag känner en som fick EN inspänningstygel. vad ska man med EN inspänning till?!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
seger täcke sksulle jag i alla fall tycka var jätteroligt att få, även andra saker som tyglar , träna kanske det finns ju billiga och bra på h**ks , b*rjes och så![]()
okej, det låter ju logiskt... men erkänn att det låter konstigt om man inte vet om dettadet brukade en del hästar gå med på ridskolan. man sätter ena änden i sadelgjorden och andra i nosgrimman. snäll inspänning som gjorde att hästarna gick med inte allt för högt huvud och sänkt rygg även om ryttaren inte hade full koll...
När jag fick blommor en gång när jag vann på "hemmaplan" så höl min häst på att slänga av mig![]()
Plats runt blommorna som praslade haha
Så ett tips är att inte ha plast runt blommorna![]()
När jag fick blommor en gång när jag vann på "hemmaplan" så höl min häst på att slänga av mig![]()
Plats runt blommorna som praslade haha
Så ett tips är att inte ha plast runt blommorna![]()
Publikfrieri.. Klart att det ska vara plast runt blommorna!![]()
![]()