Prisvärda ridbyxor

Araminta

Trådstartare
Behöver nya brallor (igen) då mina har håliga knän. Har haft MH i alla år men känner mig reda för nåt nytt. Dessutom tkr jag kvalitén på de jag har är sådär, trasiga efter ett år och skoningen en jättestel.

Behöver alla tips jag kan få! Tycker mig inte känna en sån enorm skillnad på helskodda eller knäskodda så det spelar mindre roll. Gärna någorlunda lågt skurna och med långa ben. Framförallt ska de vara sköna och till ett bra pris!

Sv: Prisvärda ridbyxor

pikeur cindy, är låga i midjan.

och prisvärda runt 1300-1700 beroende på affär.

rätt dyra i inköp kan man tycka, men dom håller sig snygga läänge.

Pikeur är sköna och håller otrolig hög kvalite även efter många år och färgen håller sig bra med åren (enligt mig).
Pikeur är värda varje krona om man tänker hur länge de håller.

Mina favoriter är ett par euro star i manchester som jag har använt typ två-tre-fyra gånger i veckan i tre år, och de ser fortfarande nästan nya ut :) Lite billigare än Pikeur, tror jag, och jättebekväma!

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på sköna ridbyxor. Jag gillar mina som jag har nu, helskodda köpta på hööks för lagom mycket pengar, med lycra i benslutet...
Svar
10
· Visningar
3 144
Senast: MiniLi
·
Utrustning Kan tyckas som en konstig fråga, men jag frågar den ändå. Jag är inne på att köpa ett par helskodda ridbyxor. Jag köpte ett par i...
Svar
12
· Visningar
2 050
Senast: tuaphua
·
Utrustning Har tidigare i flera år kört med pikeur cindy men köpte i vintras ett par Gersemi sunna eller nåt liknande? tror jag de hette iaf...
Svar
6
· Visningar
1 968
Senast: kvandi
·
Utrustning Är jag ensam om detta problem. Rättare sagt: Är jag vanskapt? :o Jag har inte ägt mer än ett par helskodda ridbyxor i mina dar. Jag... 2
Svar
29
· Visningar
2 787
Senast: Jenilee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur