Pro Horse senskydd

simpan

Trådstartare
Pro Horse lädersenskydd. Nån som har sådana?

Fram med åsikterna gott folk!! :banana:

Jag har hittat jättefina sådana begagnade (men ser helt nya ut). Verkar ligga bra i pris men jag vill gärna veta vad sådana kostar nya så att det inte är sådana superbilliga som går sönder på nolltid.

Nån som vet vad de kostar nya?

Berätta gärna om kvalitén, är de bra/dåliga i lädret? Passform? mm

Sv: Pro Horse senskydd

Hallå, hallå!!

Är det verkligen ingen som har några åsikter om dessa senskydd? Det måste ju ändå finnas någon som testat dem!!! Kan ju inte bara finnas ett par i hela Svea rike....

Bra eller dålig kritik!! Jag vill veta om de är nåt att ha eller om det bara är "skräpskydd".

Berätta genast! ;-)

Liknande trådar

Utrustning Kära Buke, nu söker jag efter benskydd. Vilket jag inte använt överdrivet mycket innan, och hästen ifråga har inte behövt det förrän på...
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: Liten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är ganska engagerad i miljöfrågor och tycker att det är oerhört viktigt att värna om miljön. Jag tycker också att det är helt hål i...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Jag har just haft en sadelutprovare ute hos mig. Har länge letat efter sadel och ville ha professionell hjälp av en riktigt kunnig...
Svar
5
· Visningar
1 386
Senast: Havanna11
·
S
Utrustning Nån som har en sådan dressyrsadel? Vad kostar den att köpa ny? Har sökt på internet men utan resultat.... Hittar deras hemsida men...
Svar
4
· Visningar
1 385
Senast: snabeldraken1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka