Problem "där nere"

Sv: Problem "där nere"

Jag tror att detta är en Bartolinit. Googla på det och gå sedan till en gynekolog och få hjälp. Lycka till!
 
Sv: Problem "där nere"

Håller med att det låter som bartolinit. Ja hade det förra veckan igen och det låter som dem symtom ja hade.
 
Sv: Problem "där nere"

Svarar alla!

Jag ringde till min barnmorska, som i sin tur bad mig ringa till vårdcentralen. Vårdcentralen hade inga telefontider så jag ringde till gynekologavdelningen på sjukhuset och hon tyckte att jag skulle ringa akut till kvinnokliniken, gjorde det och fick en tid direkt. Var dock inte bartolinit och inte herpes eller något annat, utan antagligen någon väldigt inflammerad körtel. Han skar lite i den och sen fick jag åka hem. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 393
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 834
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 543
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 495
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp