Problem med att visa TV4 anytime

Cheval

Trådstartare
Jag har skaffat TV4 anytime och har två olika problem på två olika datorer och kan alltså inte se det på någon av dem.
Dator 1. Får ett felmeddelande om at jag måste uppdatera windows mediaplayer vilket jag gjort men det fungerar ändå inte. På denna dator har det fungerat tidigare när jag för ca 1 år sedan hade T4 anytime ett tag.
Dator2. (Bärbar) Jag kommer till startsidan men så fort jag klickar på något vad som helst på sidan startar explorer om. Vilken sida jag än går in på annars fungerar. Jag har provat att stänga brandväggen men det hjälpte inte. Finns det någon som är duktig på den här typen av problem som kan hjälpa mig? :confused:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Mineur
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att... 2
Svar
34
· Visningar
3 126
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Vi har två datorer. En laptop som alltid har krånglat och nu är hos datordoktorn för den stänger av sig hela tiden. Den andra är en...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck