Problem med Bonprix

Hahaha! Inspirerad av den här tråden tog jag tag i att beställa ett par saker jag har funderat på från Bonprix. Uppfattade aldrig att jag fick några valmöjligheter gällande betalningen utan de tänker skicka med faktura och ta 19 kr extra för det. :D
 
Sist jag handlade försökte jag ändra till kort för att slippa fakturaavgiften men råkade ut för samma som TS, kom tillbaka till betalsidan. Klarna har aldrig funnits som alternativ, hade det gjort det hade jag valt det redan från början.
Tycker också att det är konstigt att det kan vara så olika.
 
Hemsidan.
Hrrmm, jag är inte så "appig" av mig, tycker att det är svårt att se ordentligt på telefonen :bag:
Jag använder alltid appen. Det kanske är skillnad på dessa två? Men det känns ju konstigt om hemsidan har Klarna som alternativ och på appen kan man inte direkt välja något :p
 
Om jag går via Klarnas app kan jag välja ”engångskort”. Men annars hittar jag inte Klarna hos Bonprix.
 
Hahaha! Inspirerad av den här tråden tog jag tag i att beställa ett par saker jag har funderat på från Bonprix. Uppfattade aldrig att jag fick några valmöjligheter gällande betalningen utan de tänker skicka med faktura och ta 19 kr extra för det. :D
Gjorde detsamma, och helt plötsligt kunde jag välja kortbetalning 🙄😊
 
Nu har jag varit i kontakt med dem och Klarna finns inte som alternativ, de har inget samarbete. Däremot vill de att jag ska ringa vid nästa köp för att kunna ändra till kortbetalning. Vi får se hur det blir, orka ringa för att kunna beställa...
 
Nu har jag varit i kontakt med dem och Klarna finns inte som alternativ, de har inget samarbete. Däremot vill de att jag ska ringa vid nästa köp för att kunna ändra till kortbetalning. Vi får se hur det blir, orka ringa för att kunna beställa...

För att betala med kort kan man bara gå ner till där det står faktura och klicka på ändra, då kommer en ruta upp där man kan betala med kort.

Edit: Det var där jag fastnade och kom tillbaka till betalsidan. Men plötsligt fungerade det och betalningen gick igenom.
 
För att betala med kort kan man bara gå ner till där det står faktura och klicka på ändra, då kommer en ruta upp där man kan betala med kort.

Edit: Det var där jag fastnade och kom tillbaka till betalsidan. Men plötsligt fungerade det och betalningen gick igenom.
Ska testa igen nästa gång. Lite tråkigt med onödiga avgifter.
 
Nu har jag varit i kontakt med dem och Klarna finns inte som alternativ, de har inget samarbete. Däremot vill de att jag ska ringa vid nästa köp för att kunna ändra till kortbetalning. Vi får se hur det blir, orka ringa för att kunna beställa...
Jag loggade in i klarnaappen och där fanns bonprix med. Så det låter konstigt.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 011
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
526
Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 284
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc
  • Aktivering/leksaker

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp