Problem med Editorn, seghet, hamnar fel m.m. - Utbruten från Forumuppdatering

Som jag nog skrivit tidigare är det nog ett antal olika problem här.
Att det skulle låsa sig på android verkar helt nytt, och kan väl rimligen inte drabba alla, då aktiviteten borde minskat rejält då.

Ni med låsningsproblem och android, kan ni prova att rensa webbläsarcachen, kanske det är något gammalt som ligger kvar sedan innan ändringen.

Ni med iphone om någon eller några har möjlighet att testa om problemen försvinner om ni använder chrome vore jag tacksam.
 
Jag har Android och Samsung s7 och inga problem med felklick eller att det hakar upp sig. Forumet är snabbt och smidigt för mig.

Eller ja, dedär med att man får klicka bort tangentbordet, scrolla, och åter igen markera var man vill ha smileyn har jag också. Men jag vet inte om det är så himla jobbigt.
 
Mitt tagentbord hakar fortfarande upp sig och texten kommer liksom efter mot vad jag trycker. Har en Samsung och surfar på deras nätikon, vet inte om det är Explorer.
 
Mitt tagentbord hakar fortfarande upp sig och texten kommer liksom efter mot vad jag trycker. Har en Samsung och surfar på deras nätikon, vet inte om det är Explorer.
Jag tror det kan vara chrome, men är inte helt säker, kanske den inte är lika uppdaterad. Förstår inte varför det segar för vissa och inte andra. Om du klickar på kugghjulet som jag föreslog tidigare, går det fortare då?
 
Jag tror det kan vara chrome, men är inte helt säker, kanske den inte är lika uppdaterad. Förstår inte varför det segar för vissa och inte andra. Om du klickar på kugghjulet som jag föreslog tidigare, går det fortare då?
Nej ingen skillnad tyvärr.
 
Jag bytte telefon för en vecka sen och har sen dess haft problem med Buke två gånger, att det hänger sig helt. Enda lösningen har varit att stänga ner Chrome och börja om från början. Första gången när jag skulle logga in för första gången på nya telefonen. Andra gången nyss, när jag råkade komma åt bild-ikonen bredvid smiley-ikonen när jag skulle skriva ett inlägg.
 
Buke hänger sig för mig på mobilen. Fattade först inte att det var just buke utan trodde mobilen var strulig. Inte när jag skriver utan när jag bara klickar på nåt. Går inte att scrolla eller göra nånting utan måste stänga fliken och börja om. Chrome.
 
Buke hänger sig för mig på mobilen. Fattade först inte att det var just buke utan trodde mobilen var strulig. Inte när jag skriver utan när jag bara klickar på nåt. Går inte att scrolla eller göra nånting utan måste stänga fliken och börja om. Chrome.
Det blir svårare och svårare att förstå den gemensamma nämnaren här för att hitta en lösning. Eftersom det inte verkar drabba alla men verkar drabba vissa med olika mobiler och webbläsare. Jag kommer fortsätta försöka hitta en lösning på vad det nu kan vara.
 
Det blir svårare och svårare att förstå den gemensamma nämnaren här för att hitta en lösning. Eftersom det inte verkar drabba alla men verkar drabba vissa med olika mobiler och webbläsare. Jag kommer fortsätta försöka hitta en lösning på vad det nu kan vara.
Det hänger sig oftare och oftare för mig. När jag laddar ny sida, bara scrollar eller när jag skriver inlägg (som då försvinner). Händer bara med buke. iPhone 5, safari.
 
Det blir svårare och svårare att förstå den gemensamma nämnaren här för att hitta en lösning. Eftersom det inte verkar drabba alla men verkar drabba vissa med olika mobiler och webbläsare. Jag kommer fortsätta försöka hitta en lösning på vad det nu kan vara.

Har också Iphone 5 och det fungerar knappt längre att öppna buke i telefonen.
 
Detta gäller eventuella lösningar för apple-prylar.

Jag hittade lite mer info om editor-problem, men de skall enligt uppgift vara lösta. Här finns lite info om det problemet:
https://github.com/froala/wysiwyg-editor/issues/2523

froala är namnet på editorn som används här på forumet.

En intressant länk som kommer upp i den diskusionen är denna:
https://discussions.apple.com/message/30293501#30293501

Nu handlar det inte om exakt samma apple-pryl som ni har men ni får gärna prova lösningarna och återkomma.
 
Jag har rensat cache och cookies på min mobil nu, men problemet med att tangentbordet släpar efter hänger kvar. Inte lika länge dock, men länge nog för att vara irriterande.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 680
Senast: Solstig
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 260
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 649
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 390
Senast: Bortglömd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp