Bukefalos 28 år!

problem med hemsida

Sv: problem med hemsida

Synpunkter kommer här.
  • som Rednex sa flytta upp menyknapparna högre upp
  • låt stall kullens arabstuteri vara på en rad & ha välkommen centrerad oxå
  • Minska ner bilden lite, då du svärtat den i överkant så kan du klippa bort en del där
  • Byt teckensnitt i brödtexten, svårläst med klackar, minska ner teckenstorleken så att den tar mindre plats & då kommer hingstarna upp tidigare & dom är väl viktiga(st)? Alternativt skriva den infon under en knapp typ "om oss"
  • Stall Kullens stuteri upprepar sig ofta. Under bilden & sen direkt under fölen igen
  • kolla över stavning
  • Ex på Marvins sida är texten tungläst, håll dig till enkel text stil utan klackar eller krumelurer när du har längre text skriven. I rubriker eller under bilder är det lite mer ok att ha snirklig text
  • Stammen på Marvin (kanske övriga oxå) är skriven med fet stil som gör att texten "flyter" ihop
  • Kolla hur sidan ser ut i olika webbläsare & olika upplösningar
Det var lite av vad jag tycker, andra tycker säkert annorlunda
 
Sv: problem med hemsida

tillägger att ett bra teckensnitt på webben är verdana...lättläst o bra
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 597
Senast: cili
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 839
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 628
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 129
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp