Bukefalos 28 år!

Problem med .pdf

M

Magdalena

Jag håller på att bli vansinnig! Ska titta på resultaten från bruksprovet, men när jag öppnar en sida med resultat så får jag upp en blank sida och sen låser den sig. Vad i bängen är fel?!
 
Sv: Problem med .pdf

Kolla så att du inte har något Acrobat Reader-fönster öppet i bakgrunden. I bland kan det dyka upp en fråga om uppgradering eller liknande, och den frågan kan hamna bakom webläsarfönstret. Då går det inte att komma vidare förrän man svarat på frågan.

En annan sak du kan prova är att spara ner dokumentet till din dator innan du öppnar det. Högerklicka på länken och välj "Spara länkdokument som" (eller något liknande). Sedan öppnar du den sparade filen i Acrobat Reader/Adobe Reader.
 
Sv: Problem med .pdf

Kan det vara samma fel som i den här tråden?
Nej, det var det nog inte såg jag när jag läste lite noggrannare, men det kanske kan hjälpa lite ändå...
 
Senast ändrad:
Sv: Problem med .pdf

Tack tack! Jag tänkte att "äsch, jag startar om skiten", och när jag stängde ner alla fönster så visst låg det en fråga där!! Nu funkar det, tack igen!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Behöver köpa en kattlucka men det är ju värsta djungeln. Vill ha en bra pålitlig lucka, som öppnar och stänger som den ska, håller tätt...
Svar
16
· Visningar
896
Senast: KesoNeso
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
715
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 223
Senast: tott
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 711
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp