Problem med spraymail?

Sv: Problem med spraymail?

home.se hade problem med (minst) en av sina mailservrar igår från lunchtid till ca 22, och verkar ha problem nu igen med samma server.
home.se är uppköpt av spray numera så det är väl inte omöjligt att det finns både home- och spray- mailadresser på samma servrar.

Det måste vara för att jag inte jobbar med Spraymail längre. ;)

Har likadana problem med spray-mail :devil: Så man kan knappt läsa ngt mail,alls........
Men tur att jag har en mail-adress till,oxå.... ;)
Hoppas dom kirrar detta med spray-mailen så fort som möjligt!
Men frågan är...NÄR??? :confused:

min funkade inte i förrgår.. o idag så kan jag inte ens logga in... Det står inget felmedelande eller att jag skrivit in fel lösenord eller något.. jag kommer bara inte in

Jag är dödligt trött på spray nu.. skall skaffa ny mailadress genast!!

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 129
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
997
Senast: Enya
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ormbett
  • Atletix
  • Rida hästen i form + lat häst
Tillbaka