• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Sleeping_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 706
S

Sleeping_

jag har ett kallblod som endast accepterar mig.
Detta är mkt jobbigt eftersom jag går i skolan och mina föräldrar hjälper mig med att ta ut hästarna.
Han är grining och går sin egen väg så att säja, när mina föräldrar hanterar honom.

Vid ridning är det bara mig han accepterar också.
Med andra hetsar han och slänger av dom.
Jag tycker at detta är ett stort problem och jag vet inte hur jag ska göra för att få honom att sluta..
Hur skulle du göra?? :O

Sv: Problem

ja har samma med mitt sto men mamma kan också sköta henne,men det är mest jag som rider henne.

hon är speciell eftersom hon blivit misshandlad innan ja fick henne så hon litar bara på mig o mamma

Sv: Problem

Dina föreldrar kanske kan tänka sig att gå en NH kurs då kanske han accepterar dem bättre galla fall :)

Alltid en början ;)

/ Donald duck

Liknande trådar

Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: yamyam
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
17 203
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 837
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 081
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka