• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare maxxxime
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 712
M

maxxxime

Jag har problem med viridian room och har hittat allt utom dom förbannade sticksen alla pratar om... Alla andra verkar ha haft lätt för att hitta dom eftersom det inte står en enda hint om vart dom kan vara i någon tråd (har läst igenom dom alla :eek: )
Vet någon så kan ni väl hjälpa mig???
Jag vet att denna tråd inte skall vara på detta forumet men det är ingen som bryr sig på dataforumet

Sv: Problem

I synnerhet när du vet att tråden inte ska ligga på Senior bör du inte lägga den där.

mandalaki/moderator

Sv: Problem

Ok det löste sig jag hittade stickorna
Ledsen igen mandalaki

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 523
Senast: Stergo
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och... 2
Svar
38
· Visningar
2 979
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 697
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 495
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Semestra i Norrland
  • Livskristråden
  • Panik vid dusch

Hund, Katt, Andra Djur