Program för att återskapa borttagna bildfiler i datorn

Kalaspinglan

Trådstartare
Kan någon tipsa om ett bra gratisprogram att återskapa borttagna bilder i datorn?
Jag behöver ett program som ger mig möjlighet att begränsa sökningen till ett visst tidsintervall.

Tack på förhand!!!

Sv: Program för att återskapa borttagna bildfiler i datorn

Det här programmet kanske? Förutsätter att du tänker på windows som operativsystem när inget annat angavs.
http://ntfsundelete.com/
Tänk på att så länge windows körs så riskerar du att datan verkligen skrivs över och då är det för sent. Och ska du återställa genom att kopiera ska du inte göra det till samma partition (vilket vanligast betyder: samma hårddisk). Det hjälper om du har en extradator som hårddisken kan pluggas i och windows inte körs ifrån den disk som data ska räddas ifrån.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej kloka buke, nu är jag tillbaks med en för mig livsavgörande fundering som jag skulle det skulle vara skönt att få bolla med er. Så... 2
Svar
22
· Visningar
2 138
Senast: Rhodugune
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Blev visst inte att jag skrev något om ridningen förra veckan, så det får bli två veckors rapportering på en gång… Jag har tappat...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig ägt någon ajfån eller smartfån. När jag köpte min nuvarande mobil för 4 år sedan var kravet att det skulle gå att ringa...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka