Program - Rita stall?

Zinoida

Trådstartare
Har sett flera här posta jättefina ritningar i olika trådar och tänkte bara höra vilket program ni använder?

Sv: Program - Rita stall?

De flesta tror jag använder gratisprogrammet Sketchup, sök på google så kommer det fram. Väldigt roligt och inte så svårt att lära sig.

Sv: Program - Rita stall?

man får se några tutorials(eller hur det nu stavas) och sen så är det bara att övning ger färdighet :D.
det som var jobbigast i början var att lära sig hur det olika axlarna var och rita efter dem :D. men nu går det på automatik och man kan göra mer och mer detaljerade saker :D

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
308
Senast: Tilly_85
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 827
Senast: 13579vas
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 918
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 425
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka