programmering..

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Coffein_Kactuzzz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 919
C

Coffein_Kactuzzz

sitter här med min programmering..
skit trist.. för ja har fasnat på en uppgift.. :mad:
nån som läst programmering här?
bara interisant åp se va ni tyckte om kursen..

Sv: programmering..

Det finns grymt många olika programmeringskurser och programspråk. Vad är det du läser?

Jag har läst 10p Java + att programmering ingår i många av våra projektarbeten (läser systemvetenskap).
Jag tycker väl det är sådär halvkul, jag har svårt för att bygga upp koden från grunden, däremot är jag riktigt duktig på att felsöka andras kod och rätta den :smirk:

Kanske ska tillägga ifall någon är intresserad att de kurser jag läst som programmering ingår i är "Introduktion till systemvetenskapligt tänkande och objektorientering" samt "Objektorienterad systemutveckling" som i sin tur ingår i Informatik A...
Läser på Mittuniversitetet.

jag läser "Programmeringsteknik" på teknisk högskola. en mkt skojig kurs, sitter nu och spelar ett labyrint-spel som jag har gjort och imorgon ska jag göra ett "snake"-spel :p

Läste det oxå, tyckte att det var så tråkigt så jag slutade.... Var nog inte tillräckligt motiverad för att börja plugga igen...

Inte än, men ska läsa i höst... har dock en del förkunskaper, så det lär nog inte bli alltför svårt :p

Om du läser programmering A på gymnasienivå så utgår jag ifrån att det är C/C++ ?
Och isåfall så jo, jag har läst kursen, tyckte att den var bra. Bra upplägg i boken, gör man allt i tur och ordning så är det inga problem att förstå.
Sen hade jag väl ett försprång eftersom jag kunde BASIC sen innan...

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 614
Senast: Badger
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
737
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka