Programmeringsläger för barn

R

Raderad medlem 6459

Är det någon här vars barn har varit på programmeringsläger? Alltså såna där läger där de får lära sig att programmera och koda etc? Jag är på jakt efter ett bra till min systerdotter som hon kan gå på nästa sommar. Då är hon 10 år. Någon som kan rekommendera något bra?

OBS behöver vara i Stockholm.
 
Hello World! har läger, och även träffar regelbundet i Stockholmsområdet. Jag har haft kontakt med dem när jag drev liknande i min stad, och de verkar ha ett bra upplägg och duktiga ledare. :)
 
Hello World! har läger, och även träffar regelbundet i Stockholmsområdet. Jag har haft kontakt med dem när jag drev liknande i min stad, och de verkar ha ett bra upplägg och duktiga ledare. :)
Åh, deras hemsida har jag kikat på! Kul att det verkar bra! Jag gillar också att de har kombinationsläger, typ kodning och streetdance skulle passa perfekt till min systerdotter.
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 002
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 643
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
696
Senast: MissFideli
·
Övr. Barn Har velat ha barn i flera år säkert plus tio år nu men av olika anledningar inte varit läge för det. Planen är att sluta med...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 251
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp