Programmeringsläger för barn

R

Raderad medlem 6459

Är det någon här vars barn har varit på programmeringsläger? Alltså såna där läger där de får lära sig att programmera och koda etc? Jag är på jakt efter ett bra till min systerdotter som hon kan gå på nästa sommar. Då är hon 10 år. Någon som kan rekommendera något bra?

OBS behöver vara i Stockholm.
 
Hello World! har läger, och även träffar regelbundet i Stockholmsområdet. Jag har haft kontakt med dem när jag drev liknande i min stad, och de verkar ha ett bra upplägg och duktiga ledare. :)
 
Hello World! har läger, och även träffar regelbundet i Stockholmsområdet. Jag har haft kontakt med dem när jag drev liknande i min stad, och de verkar ha ett bra upplägg och duktiga ledare. :)
Åh, deras hemsida har jag kikat på! Kul att det verkar bra! Jag gillar också att de har kombinationsläger, typ kodning och streetdance skulle passa perfekt till min systerdotter.
 

Liknande trådar

Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
835
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 955
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 002
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 206
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp