Programvara för CD-bränning

A

aniara_lenson

Har inbyggd cd-brännare i datorn men jag tror inte jag har någon programvara för att bränna. För visst behövs väl det? *blåst* :o :D
Var kan jag hitta ett bra lättanvänt program och vad kostar det? Jag törs inte ta hem nåt gratisprogram från download.com på egen hand...
 
Om du själv har köpt datorn ny med brännare så har det följt med ett brännareprogram.
Även om du bara har köpt brännaren ny så har du fått det då med.
Har du XP behöver du däremot inte något brännareprogram.
Då bara drar du in allt du vill ha brännt på skivan.
 
Jag har inte köpt datorn ny, den är ett par år och har varit brorsans innan. Så jag borde förstås ringt honom.
Jag har windows XP ja. Men hur gör jag då för att bränna?
 
Öppna utforskaren.
Leta upp det du vill bränna.
Dra det till den enheten där brännaren är.
Stoppa in en tom skiva.
Välj skriv detta till (Ja, vad det nu står där, klart jag skulle glömma det...)
Du gör alltså nästan som om du drar in material till en diskett.
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 779
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 635
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 561
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 195
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp