Projekt 2018

Detta blev nog 2018s sista projekt, tror inte jag hinner mer i december :) Tapetserade hallen på ovanvåningen.
 

Bifogade filer

  • 5A5C5696-8B52-4D88-896A-F8038FC8A8FB.jpeg
    5A5C5696-8B52-4D88-896A-F8038FC8A8FB.jpeg
    48,5 KB · Visningar: 42
Däremot har vi äääntligen en ny och fräsch duschkabin! :banana: Och inget vatten på golvet! :up:

Universum hörde talas om att vi pratade om att riva ner biltältet, så en dag för några veckor sen gjorde den det åt oss. :eek: :D :rofl:
IMG_20181204_145115_613.jpg

Så nu är den isärskruvad och instoppad i garaget.
 
Vi startade igång ett projekt till :angel: (istället för att göra klart något redan påbörjat.. :o ) Vi behövde mer förvaring, så vi har gjort i ordning vad som tidigare var typ matkällare till ett förråd, så nu har makens verktyg flyttat in dit tillsammans med en typ arbetsbänk, så kanske jag får förvaring i resterande del av källaren som det var tänkt från början. Jag längtar tills vi har ett garage som hans verktyg kan bo i! :p
Men med mer plats i källaren så finns möjlighet för mer projekt :D Det har varit fullproppat där nere sen vi flyttade ut allt från tvättstugan..
 

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Har ni några spännande projekt planerade år 2017? Berätta isåfall! Planen för vårt hus ser i nuläget ut såhär: 1. Fiberanslutning. 2...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
60 645
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Jag och sambon letar hus, fram tills nu inte speciellt seriöst emn nu har vi hittat huset som vi vill ha :love: Eller kanske ska säga...
Svar
5
· Visningar
4 353
Senast: Sar
·
Hemmet Vi har ett sött litet hus från 1963 i en liten ort i NV Skåne, hyggligt nära några större städer på gränsen till maxavstånd för att...
2
Svar
32
· Visningar
3 391
Senast: Lupin
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
1 941
Senast: corona
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp