Propositionen!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare dressyrpinglan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 996
D

dressyrpinglan

Hur långt innan en tävling ska eg. proppen ligga ute?? Ska tävla sista helgen i Maj och arrangören har inte lagt ut den än, väldigt sent ute! :crazy:

Sv: Propositionen!

samma här ska också tävla sista helgen i maj men det finns ingen prop där heller :(

då kan man nästan misstänka att det är inställt eller flyttat. så var det för mig iaf. då blev tävlingen av 1 dag senare på ett annat ställe.

Saken är den att arrangörerna (är två som sammarbetar sas) inte har lagt ut några proppar alls för nästkommande tävlingar heller (som också är ganska snart)...Samtidigt har de mycket dålig/bristfällig uppdatering på hemsidan och det är två småklubbar. Irriterande...

Saken är den att arrangörerna (är två som sammarbetar sas) inte har lagt ut några proppar alls för nästkommande tävlingar heller (som också är ganska snart)...Samtidigt har de mycket dålig/bristfällig uppdatering på hemsidan och det är två småklubbar. Irriterande...
Exakt samma sak här! Har också planerat in en tävling sista helgen i maj, men där finns ingen propp ute än. Misstänker starkt att det inte blir någon tävling öht. Håller på och letar annan arrangör att åka till.

Edit: Jo, nu låg proppen ute! Måste kommit ut under gårdagens em. Attans! De hade bara 0,90 och 1 m.... Får leta annat iaf.

//Alice

Senast ändrad:

*kl
Det är inte alltid klubbarna har proppen inlagda på sina hemsidor, utan dom finns bara på distriktet/förbundets hemsida.
Har ni kollat där?

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 333
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 240
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur