JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
mai
Startdatum
Startdatum
22 Aug 2003
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
1 968
Bukefalos 30 år!
protestblad '
text mot djurförsök
protestera mot EU:s plågsamma djurförsök klicka på någon av länkarna den första är papper man skriver ut och skriver på.
Kontroll fråga när man går in på Bukefalos
Bukefalos Dels kan jag ju passa på att fråga om alla får det eller om man slipper den om man är inloggad?
Sen undrar jag varför den finns, antar...
Startad av JohannaB
7 Jun 2026
Svar: 76
Visningar: 2 430
Bukefalos
Om alla djur magiskt förvandlas till samma storlek...
Tjatter Ponera att alla djur magiskt förvandlas till samma storlek, vilket djur hade vunnit över alla andra djur i ett 1 mot 1 slagsmål?
För...
Startad av Hoarfrost
20 Aug 2026
Svar: 86
Visningar: 1 513
Allmänt
Vilket djur?
Övr. Djur I natt vaknade vi av ett hjärtskärande vrål.
Vi bor på landet, på slätten. I (vilda) djurväg finns det räv och grävling. Som faktiskt...
Startad av Ajda
19 Maj 2026
Svar: 7
Visningar: 487
Djur
Sepsis och allergi?
Kropp & Själ Jag har försökt googla, men inte riktigt förstått svaren på min fundering som lyder:
Kan sepsis orsaka allergi?
Förstod på svaren att...
Startad av Fille
2 Jul 2026
Svar: 0
Visningar: 134
Allmänt
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 848
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44