Quaterback-avkommor

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare fiskmos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 217

fiskmos

Trådstartare
Är det någon som har någon erfarenhet av Quaterbacks avkommor? Har sett att en hel del har varit till salu i Sverige. Det är ju intressant eftersom han rör sig så bra, men aldrig har tävlat. Vad lämnar han för individer?

Sv: Quaterback-avkommor

Han har tävlat och med bra resultat, men eftersom han betäckt flera hundra ston varje år så har han oftast fått fokusera mest på aveln. Han tävlade så sent som för en vecka sen.

1072502_595029327195630_972409081_o.jpg

Sv: Quaterback-avkommor

De mindre bra avkommorna jag sett efter honom har varit fina, men lite väl burkiga och kortlinjerade, med visserligen ganska spänstiga men inte särskilt stora rörelser. Så jag misstänker att han inte passar så bra på kortlinjerade ston.

Liknande trådar

Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 721
Senast: Hedwig
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 379
Senast: Murray
·
Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 522
Senast: fio
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka