Bukefalos 28 år!

Rådgivande

Sv: Rådgivande

Kl

Jag undrar om någon såg hingsten efter Monte Bellini?
Vad tyckte ni om honom? MB är intressant och denna avkomman
är den äldsta i Sverige tror jag, skulle vara kul att höra hur han
var?

Det var väl två stycken på Strömsholm, båda blev vidare rek.
 
Sv: Rådgivande

Om det är samma bilder som jag hittade så var det inte bilder från bedömningen utan fölbilder på uppfödarens hemsida. Jag hittade när jag googlade på uppfödarens namn.
 
Sv: Rådgivande

Det finns en ny bild på Springbank VH på uppfödarnas hemsida också! Han blev rekommenderad till bruksprov 2014.
 
Sv: Rådgivande

*kl*

Hittade bilder sen jag med, samma som tidigare skrivit fölbilder på uppfödarens hemsida. Men jag tycker allt han ser isabell ut, iaf på några av bilderna. Hans mamma är ju reggad som isabell med och jag tror nog hans färg är ungefär som hennes.
Nu blev han inte rek vidare men hade varit kul att se hur han ser ut nu ändå :)

Hittade lite bilder på andra utav dom som rek vidare med, många såg riktigt trevliga ut :)

Lady_D: testa googla ägaren så hittar du :)
 

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
46 169
L
  • Artikel
Dagbok Jag in såg nyss en sak som nog många kommer att tycka att jag är helt dum i huvudet för. Men om avel och sånt alltså med hästar eller...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
3 050
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Är det inte dags för en presenttråd igen? Blev inspirerad av en DN-artikel dä nån alltid fick helt fel kläder från svärmor. Sådant hon...
2
Svar
38
· Visningar
2 587
Senast: cambodia
·
Utrustning Idag lånade jag en bomlös sadel till min häst. Jag använde min vanliga sadelgjord (helt i läder med fast resår på sidorna) till och...
Svar
6
· Visningar
743
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp