Bukefalos 28 år!

Rävskabb < > Öronskabb

Sv: Rävskabb < > Öronskabb

Det ser ut som vanlig gojs i örat. Ring till veterinären, förklara läget å gojset, å hör vad de säger. Det är förhoppningsvis inte så illa?!
 
Sv: Rävskabb < > Öronskabb

Fast vad som står i rubriken och vad som efterfrågas, info om öronskabb, är ju viss skillnad. :idea:
 
Sv: Rävskabb < > Öronskabb

knapp


Gojset på topzen ser inte ut som skabb om det inte är i mkt tidigt skede, för det brukar vara mkt mörkare.

Katterna hemma fick det & återsmittade varann, vi använde frontline om jag inte minns fel.. Vilket inte tog bort det 100%igt så vi fick utskrivet värre doningar som vi tog under en längre tid å då äntligen försvann det. Jag var inte populär nånstans hos fyrbeningarna under den tiden...
 
Sv: Rävskabb < > Öronskabb

Tack alla för era svar. Jag jagar veterinären, men eftersom jag missade telefontiden i morse så hoppas jag på napp imorn bitti.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 747
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
5 609
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 057
Senast: skuggi
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
38 801
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Tungband
  • Dressyrsnack 17
  • Tvillingdräktighet

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp