JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Hej alla ni med Equipe-sadlar! Jag har en häst med rak och bred rygg som jag så gärna skulle vilja hitta en Equipe hoppsadel till. Han kan ha märken som Jeremy rudge, Crown (Ideal), Frank Baines i de bredaste bomvidderna. Vilken av Equipes hoppsadlar har rakast bom och samtidigt ordentligt med utrymme runt manken?
Equipe bomvidder
Utrustning Har kollat på en äldre equipe med bomvidd +3,5. Det säger mig inget eftersom jag aldrig haft en sådan här sadel eller ens sett den i...
Startad av Fibusen
8 Aug 2026
Svar: 8
Visningar: 196
Utrustning
Lippo fazzino, Equipe oxer, Barnsby?
Utrustning Har fått tips att dessa kan funka till ponnyns rygg. Lippo fazzino, Cliff Barnsby Merlin och Equipe, jag har hittat en oxer i vidd +3,5...
Startad av Fibusen
4 Sept 2026
Svar: 35
Visningar: 757
Utrustning
Hoppsadel för rak rygg
Utrustning Jag söker en begagnad hoppsadel som passar en häst med rak rygg, gärna följande märken: Butet, Renaissance, CWD, Bruno Delgrange...
Startad av fejko
16 Aug 2025
Svar: 1
Visningar: 425
Utrustning
Rak hoppsadel
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel.
Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Startad av Showjumper
3 Apr 2025
Svar: 5
Visningar: 702
Utrustning
Vad ska min son betala?
Samhälle Försöker sammanfatta min situation så kort jag kan (antagligen misslyckas jag totalt).
Jag är ensamstående till min son som nu fyllt 18...
Noxos
1 minut sedan
Hur hitta elektriker?
Hemmet Då skulle jag jag leta reda på en elektriker som kan göra jobbet och meddela butiken du handlat från att du inte är intresserad av deras...
Sol
49 minuter sedan
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 420
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 192
Hund
Kattsnack 12
Övr. Katt Haha ibland ska man ha tur. Nån sålde sitt lager med bollar som är Jarres favorit leksak. Så jag slog till direkt! :banana:
Halcyon
Igår kl 23:53
Svar: 320
Visningar: 9 650
Katt
Kattnamn från sagor?
Övr. Katt Vilka härliga namn det finns 🥰
Vi har lite namn som vi fastnade för (som ni kom med) men det är någon månad bort att hämta kattungen så...
Myzan87
Igår kl 21:38
Svar: 25
Visningar: 763
Katt