Rakt fullcheek bett

iliedtoday

Trådstartare
Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också vara bra om någon vet om det är tillåtet inom ridtravarföreningens tävlingar, står att fullcheek är tillåtet så jag tolkar det som att alla typer är tillåtna!
Alla trådar jag hittar är antingen gamla eller har inte exakt vad jag letat efter!

Bifogade filer

• IMG_5244.webp
    IMG_5244.webp
    42,1 KB · Visningar: 13
Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också vara bra om någon vet om det är tillåtet inom ridtravarföreningens tävlingar, står att fullcheek är tillåtet så jag tolkar det som att alla typer är tillåtna!
Alla trådar jag hittar är antingen gamla eller har inte exakt vad jag letat efter!
Bättre att titta i aktuellt TR direkt, än i trådar :)

https://ridsport.se/tavling/tr---tavlingsreglemente-/tr-ii-dressyr--para

I bilagan för utrustning ser du vad som är godkänt. Nu skummade jag bara vanliga + för travare och det ser ut att vara godkänt i båda.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 290
Senast: Tiger tok
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
14
· Visningar
550
Senast: Caoimhe
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka