Rallylydnad

peace

Trådstartare
OM man så småningom har tänkt att tävla lydnad,förstör man ngt genom att tävla rallylydnad innan?
 
Sv: Rallylydnad

Förstör? Hur då :confused:
Lydnad som lydnad, hunden ska även i rallylydnad utföra en hel del moment som kräver lyhördhet och träning. Bara det att jag tycker rallylydnad är roligare.
 
Sv: Rallylydnad

Tänkte mest att om man ska tävla lydnad så småningom så är det ju mer "militäriskt" och att det kanske blir svårt för hunden när man helt plötsligt inte får prata och visa den......
 
Sv: Rallylydnad

Gör en sökning på google på rally lydnad. Om man är med på mailinglistan för rallylydnad så dyker tävlingarna upp där. :idea:
 

Liknande trådar

Hundträning Jag är ny som hundägare och har dessutom köpt ett litet golvmoppsfluff. Men har redan konstaterat att jag kanske är mer engagerad i mitt...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 211
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en till hund. Bor i generationsboende på vår hästgård med skog och hagar där vi har en nättare...
2
Svar
25
· Visningar
2 077
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 170
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 181
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp