Alla som är bra?![]()
Funderade faktiskt på att offra min egen garderob hemma men kom på att nej ska jag ha ny häst sen får det bli lite nytt.. Man sparar nog allt annars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla som är bra?![]()
Oj!! Det låter ju verkligen illa. Höökstäcken brukar hålla fint på min dam tom eftersom hon är som hon är (typ rullar sig aldrig).Inte mina heller, de har gått sönder trots att de gått ensamma i hagen och det inte finns något att riva sönder täckena på...
Nä nya Rambo tyget kan du ju liksom dra sönder med fingrarna nästan, skittråkigt!
För de är ju dyra....
Ska spana på dina förslagKan skriva under för att Weatherbeeta är kanon. Har ett sedan 2007 som varit helt underbart. annars har vi mycket Horseware och Amigo täcken och har tyckt att passformen och kvalitén är bra. Har dem både på ett ato med breda bogar som är lång i ryggen och ett sto med kort rygg med smalare bog. Kanske passar sämre på en smal men lång häst.
Det tycker jag också. Jag har ett gäng, de är så jäkla bra.Shires är också riktigt bra! Prisvärt tycker jag.
Mitt var tvunget att åka tvättmaskin eftersom det uppstod en reva (första gången ever, dåligt betyg redan där) och det skulle lagas. Har tvättat och impregnerat precis som HW rekommenderar (nikwash). Inte fasiken hjälper det. Bottenbetyg.Va kul att vi tycker så olika. Själv är det bara Rambo som gäller på alla typer av skaltäcken. Och aldrig åka tvättmaskin!
Hästskrällets regntäcke har börjat läcka efter några säsonger. Ska få det tvättat om imgrenerat men jag har länge tänkt att jag vill ha två regntäcken, ett att byta med, i dagsläget har hon bara ett ofodrat och ett med fleecefoder.
Täcket hon har nu är ett Bucas, deras billigaste serie. Jag har varit nöjd med kvalitén, men det sitter inte helt hundra, det är lite trångt i bogen så det känns som jag ska satsa på något annat. Jag dregglar ständigt efter Rambo-täcken, men är det värt det rent prismässigt?
Finns väl täcken som är lika bra i tyg osv men jag vill ha v-knäppningen. När det går omlott så upplever jag att täcket lättare hamnar snett. Mina Rambo ligger alltid jämnt.
Jag gillar dessutom linersystemet. Plättlätt att ta hem linern och köra i maskin.
Jag tycker Bucas smartex sitter okej på min men gillar inte att de inte finns med glansigt foder. Idag var det toppen att kunna lägga det täcket på avsvampad häst och släppa ut i hagen men är hästen inte blöt vill jag ha glansigt foder.
Inte mina heller, de har gått sönder trots att de gått ensamma i hagen och det inte finns något att riva sönder täckena på...
Nä nya Rambo tyget kan du ju liksom dra sönder med fingrarna nästan, skittråkigt!
För de är ju dyra....
Rambo är mög. Min häst var blöt genom täcket för nån vecka sen när det iofs hade regnat mycket, men för 4000 borde hon vara torr!
Rekommenderar Shires eller Wheaterbeeta. Även Sverigetäcket ska vara väldigt bra, de har dessutom en islandsmodell.
Fast då måste det ju vara någon form av produktionsfel! De lovar att de ska vara vattentäta, är de inte det så kan du gå tillbaks med täcket!
Det finns ju olika kvaliteér på rambos grejjer med. Jag köper bara de med starkast ripskydd.
Oj!! Det låter ju verkligen illa. Höökstäcken brukar hålla fint på min dam tom eftersom hon är som hon är (typ rullar sig aldrig).
GHA! Jag vill ha bra kvalité!! Jag vi ha något som VERKLIGEN håller!! Vill inte köpa nya varje år, tycker det är en tråkig utgift så därför köper Jah hellre dyrare som förhoppningsvis håller.