Sv: Rambo Duo

Jag tycker inte det verkar bra. Inte heller prisvärt. Köpte ett rhinowug i vintras till min ena istället för ett duo......:idea:

Jag tänkte köpa det nu häromveckan för att jag ändå behövde ett regntäcke till våren/sommaren... Det blev ett regntäcke istället för hon hade inte fler hemma där... Vet inte om det är 3 års garanti på duotäcket, det är det på rambotäckena.
JAg har Rambotäckena och säger att det är dom ENDA täckena som är värda sina pengar. JAg har ALDRIG plockat av en häst ett rambotäcke som har varit blött igenom... Och det har jag med många annars- även rhino och amigo...
Jag skulle inte ha köpt ett rhinotäcke- då kan man likaväl köpa amigo. Det är billigare och lika "bra" kvalite.
strömsbergsgård är väldigt bra med sina priser på HW. Equinet, henrikssons, ridvaruhuset mfl säljer de också.

Duo täcket är jättebra! Förutom att de som lägger på täcket inte fattar att det är två täcken där fram att knäppa... men det har inte gjort så mkt, det har legat bra ändå! :)

tack för svaren!

kom på en fråga till: vilken typ av hästar passar det på? (jag har en bred quarter)

JAg har inte riktigt bestämt mig om det är bra... Tycker inte om hals på täcken... Gillar Wugen bäst... Tycker inte riktgit om mitt pessoa då de inte har ngn hals alls. Blir ju likadant med duo utan hals...

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 417
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 524
Senast: ako
·
Utrustning Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite. Han... 2
Svar
31
· Visningar
1 534
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 897
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025