Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hu, avbeställ om du kan! Har två, båda sitter supertajt och drar sig tillbaka och spänner satan över bogen. Bromsarna biter igenom, de blir varma under och det går maskor i det när de rullar sig med det. Är mer typ att ha i stallet innan tävling-täcke. Tyvärr. Köp ett Rambo Protector istället, allt är super med det!
Använder det flitigt på min eksemhäst under sommaren, har haft det i tre år nu och det är fortfarande helt. Så det håller nog för mer än en rullning! Andra fördelar är att det är mjuuukt och svalt och halsen är tillräckligt lång. Sen upplever jag det luftigt också, min häst ställer sig alltid mot vinden så det fladdrar i täcket.
Det enda jag har att anmärka på är att min häst har en halv stl mindre i detta täcke än övriga HW-täcken.
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Juridik & Ekonomi Då ska ni kolla om BRF öht godkänner andrahandsuthyrning på det sättet - och dessutom på obegränsad tid. Vad händer om man inte längre...