Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud! Tog mig ett tag att inse att det var riktiga djur som ligger på pallar och inget annat!
Kommer ihåg den här bilden, var lite chockad att talgoxen jagade och dödade musen.
Fåglar är brutala, på riktigt. Alla dinosaurieskämt är inte skämt.Dom äter väl dom? Sorligt ja men mat måste dom väl få, inte värre än mkt annat i naturen tänker jag![]()
Fåglar är brutala, på riktigt. Alla dinosaurieskämt är inte skämt.![]()
Farligaste fågeln för människor är kasuaren, som tur är håller de till på andra sidan klotet.Tur dom flesta är små
. Jag fick höra, för inte så länge sedan att där var en örn som försökte ta ett barn här i Norge förra året. Hittade en artikel om det, om nån vill läsa
Link
Den var ju tam. Men ja, den gav sig på flera både vuxna och barn där en period!Tur dom flesta är små
. Jag fick höra, för inte så länge sedan att där var en örn som försökte ta ett barn här i Norge förra året. Hittade en artikel om det, om nån vill läsa
Link
Det visste jag inte, intressant och känns helt plötsligt mkt mer logiskt till varför/hur den skulle våga sig på människor iaf.Den var ju tam. Men ja, den gav sig på flera både vuxna och barn där en period!
Kom fram att nått geni hade matat och tagit hand om en unge som sen släpptes ut. Den var alltså van att få mat av människor.Det visste jag inte, intressant och känns helt plötsligt mkt mer logiskt till varför/hur den skulle våga sig på människor iaf.