Random bildtråd med text V

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Pilot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 665
  • Visningar Visningar 125 276
1740578634268.webp

Kom fram att nått geni hade matat och tagit hand om en unge som sen släpptes ut. Den var alltså van att få mat av människor.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/derfor-er-dette-ikke-angrep-fra-kongeorn-1/16993884/

"Han mener at videoene viser ganske klart at den unge ørnen kommer for å få mat, og at den ser ut til å være vant til å lande rett ved eller på eieren for å få mat.

– På en av videoene hører man tiggelyder, påpeker Nævra."

De hittade till slut vem det var som hade tagit hand om den (bodde här i krokarna).
Hann inte skriva innan. En fruktansvärd upplevelse för familjen så klart, men man känner för örnen också. Vilket sorligt slut för den 😟💕

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: Tilly_85
·
Kultur Anropar det populärkulturella bukeoraklet. Trålar ute i etern efter ett barnprogram jag minns från tiden det begav sig (läs: slutet av...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: Wednesday
·
Gravid - 1år Eller försöker, just nu. Jag spinner vidare på min förra tråd om alkohol. Jag tycker att det verkar oerhört påfrestande att smussla med... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 390
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Vad tror ni?Hur smart är en häst?Jag tillhör skaran som tror att hästar är smartare än vi tror. Jag har en egenuppfödd 7-årig valack som...
Svar
7
· Visningar
2 627
Senast: Karoliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2