Random bildtråd med text V

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Pilot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 635
  • Visningar Visningar 122 793
Bara trettio sekunder?!

1740876896163.webp

Den var ju tam. Men ja, den gav sig på flera både vuxna och barn där en period!
Om den var tam var det nog inga attacker, utan den förväntade sig att man skulle hålla ut armen så den skulle kunde landa.

Förövrigt har jag inte sätt några artiklar om att den var tam, så det tar jag med en nypa salt eller två.

Kom fram att nått geni hade matat och tagit hand om en unge som sen släpptes ut. Den var alltså van att få mat av människor.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/derfor-er-dette-ikke-angrep-fra-kongeorn-1/16993884/

"Han mener at videoene viser ganske klart at den unge ørnen kommer for å få mat, og at den ser ut til å være vant til å lande rett ved eller på eieren for å få mat.

– På en av videoene hører man tiggelyder, påpeker Nævra."

De hittade till slut vem det var som hade tagit hand om den (bodde här i krokarna).

Det är ju teorier, inte fakta om att den är tam och uppfödd av människor.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
565
Senast: Tilly_85
·
Kultur Anropar det populärkulturella bukeoraklet. Trålar ute i etern efter ett barnprogram jag minns från tiden det begav sig (läs: slutet av...
Svar
1
· Visningar
927
Senast: Wednesday
·
Gravid - 1år Eller försöker, just nu. Jag spinner vidare på min förra tråd om alkohol. Jag tycker att det verkar oerhört påfrestande att smussla med... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 368
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Vad tror ni?Hur smart är en häst?Jag tillhör skaran som tror att hästar är smartare än vi tror. Jag har en egenuppfödd 7-årig valack som...
Svar
7
· Visningar
2 616
Senast: Karoliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur