Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag tänkte att min ex fru hade en stor ick känsla för såna tags så jag tänkte att flera kan ha det.Är det någon särskild anledning till att du la den bakom en spoiler-knapp?![]()
jag tänkte att min ex fru hade en stor ick känsla för såna tags så jag tänkte att flera kan ha det.
Jag hade det som barn. Kunde icke ha kläder med såna eller med klumpiga sömmar.Aldrig hört talas om. Det är nog inte så vanligt.
Jag hade det som barn. Kunde icke ha kläder med såna eller med klumpiga sömmar.
Det är vanligt vid autism att såna lappar känns mer än för icke-autistiska personer.
Sensorisk (över)känslighet ingår det i.
Jag är "allergisk" mot klädlappar och jag tycker det var briljant att lägga den under spoiler för det skrek av obehag i hela kroppen på mig när jag såg bilden!...Det är väl dock något helt annat än att se klädlapparna på bild.
Jag har jättestort problem med sådana lappar i kläder. MÅSTE klippa bort dem så fort jag vet att plagget passar!! Men att titta på dem har jag verkligen inget problem med...Det är väl dock något helt annat än att se klädlapparna på bild.
Haha, och jag kände genast ett stort behov av att börja klia och riva runt halsen, ungefär som när jag hör folk prata om vägglöss. Huuu!Jag har jättestort problem med sådana lappar i kläder. MÅSTE klippa bort dem så fort jag vet att plagget passar!! Men att titta på dem har jag verkligen inget problem med...