Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan hänga ihop ibland.Det är väl dock något helt annat än att se klädlapparna på bild.
Det kan hänga ihop ibland.
Det är dina erfarenheter det. Alla har inte samma erfarenheter som du.I mina ögon är det ändå oerhört överdrivet men visst.
Det är dina erfarenheter det. Alla har inte samma erfarenheter som du.
Hon visade bara respekt för okända människor som kan må dåligt av att se den. Det är allt annat än löjligt. Det finns så många som inte lever i din bubbla. Vi har lärt oss att respekt är en bra grej, och att översitteri är dåligt.Jag är av åsikten att alla former av TW/spoiler, med undantag för just spoilers kring t.ex. nya filmer eller serier, är ganska löjliga. Det spelar säkert in.
Hon visade bara respekt för okända människor som kan må dåligt av att se den. Det är allt annat än löjligt. Det finns så många som inte lever i din bubbla. Vi har lärt oss att respekt är en bra grej, och att översitteri är dåligt.
Jag är till exempel inte det minsta rädd för spindlar eller bilder på döda människor/djur. Jag tycker ändå att det är helt rimligt att lägga dem som spoiler. Det är ju inte asjobbigt att klicka på den om man vill se den liksom.![]()
Jag håller med dig. Själv har jag ormfobi (och till viss del knivfobi), men jag förväntar mig inte att folk lägger allt orm- och knivrelaterat i en spoiler. Och som du säger, vad KAN man visa om man ska hänsyn till alla fobier (som ju egentligen kan handla om precis vad som helst)Och jag anser att det får vara rim och reson i livet. Att det skulle vara en så väldigt utbredd fobi att titta på klädlappar finner jag helt otroligt.
Isf är det en väldig massa saker som borde ligga under spoiler-knapp: katter, hundar, mat, flygplan osv.
Precis!Jag håller med dig. Själv har jag ormfobi (och till viss del knivfobi), men jag förväntar mig inte att folk lägger allt orm- och knivrelaterat i en spoiler. Och som du säger, vad KAN man visa om man ska hänsyn till alla fobier (som ju egentligen kan handla om precis vad som helst)??