Random bildtråd med text VI

1751149633185.webp

Jag är av åsikten att alla former av TW/spoiler, med undantag för just spoilers kring t.ex. nya filmer eller serier, är ganska löjliga. Det spelar säkert in.
Hon visade bara respekt för okända människor som kan må dåligt av att se den. Det är allt annat än löjligt. Det finns så många som inte lever i din bubbla. Vi har lärt oss att respekt är en bra grej, och att översitteri är dåligt.

Jag är till exempel inte det minsta rädd för spindlar eller bilder på döda människor/djur. Jag tycker ändå att det är helt rimligt att lägga dem som spoiler. Det är ju inte asjobbigt att klicka på den om man vill se den liksom. 🤷‍♀️

Hon visade bara respekt för okända människor som kan må dåligt av att se den. Det är allt annat än löjligt. Det finns så många som inte lever i din bubbla. Vi har lärt oss att respekt är en bra grej, och att översitteri är dåligt.

Jag är till exempel inte det minsta rädd för spindlar eller bilder på döda människor/djur. Jag tycker ändå att det är helt rimligt att lägga dem som spoiler. Det är ju inte asjobbigt att klicka på den om man vill se den liksom. 🤷‍♀️

Och jag anser att det får vara rim och reson i livet. Att det skulle vara en så väldigt utbredd fobi att titta på klädlappar finner jag helt otroligt.
Isf är det en väldig massa saker som borde ligga under spoiler-knapp: katter, hundar, mat, flygplan osv.

Och jag anser att det får vara rim och reson i livet. Att det skulle vara en så väldigt utbredd fobi att titta på klädlappar finner jag helt otroligt.
Isf är det en väldig massa saker som borde ligga under spoiler-knapp: katter, hundar, mat, flygplan osv.
Jag håller med dig. Själv har jag ormfobi (och till viss del knivfobi), men jag förväntar mig inte att folk lägger allt orm- och knivrelaterat i en spoiler. Och som du säger, vad KAN man visa om man ska hänsyn till alla fobier (som ju egentligen kan handla om precis vad som helst) :confused: ??

Jag håller med dig. Själv har jag ormfobi (och till viss del knivfobi), men jag förväntar mig inte att folk lägger allt orm- och knivrelaterat i en spoiler. Och som du säger, vad KAN man visa om man ska hänsyn till alla fobier (som ju egentligen kan handla om precis vad som helst) :confused: ??
Precis!
Jag har spindelfobi men mest live så att säga. Dyker det upp en på bild skrollar jag raskt förbi.
Jag har också väldigt svårt för bilder på mat, framförallt kött men det är ju något som många tycks älska att lägga upp bilder på O_o. Det är något jag bara får leva med helt enkelt.

Kan tillägga att jag har stora problem med lappar och sömmar som känns i kläder men på bild? Inte alls.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
161 292
Senast: Rosett
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 585
Senast: Cambrie
·
Bukefalos Som rubriken säger när jag skriver ett inlägg och hämtar text från en artikel går det inte att få bort formateringen, markerar jag den...
Svar
4
· Visningar
221
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 275
Senast: Lyan
·

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈