JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Random bildtråd med text VI
Bukefalos 30 år!
Jag hittade den här killen på youtube häromdagen och har velat dela sedan dess men inte velat vara för elak mot våra vänner här inne som inte är ateister. Den här tror jag dock att alla här kan uppskatta på någon nivå då den fångar den kristna högern i USA rätt rejält.
Funnet i mitt flöde. Ugglorna gömmer sig för de mer framträdande taxarna och hjortarna?
Spot on
Random bildtråd med text V
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn!
Förra tråden IV
Startad av Pilot
11 Okt 2024
Svar: 2 006
Visningar: 173 120
Allmänt
byta efternamn
Samhälle Nu ser det ut som jag har råd att betala för mitt efternamnsbyte. (finns några gamla trådar om det, med olika tankespår) Det kommer bli...
Startad av ameo
20 Feb 2026
Svar: 35
Visningar: 1 791
Allmänt
Konstigt vykort
Tjatter Någon mer än jag som fått ett märkligt vykort i dagarna. Ingen avsändare. I fejkskrivstil med texten: Tänker på er. ❤️ Personalen
Lite...
Startad av Luff
19 Aug 2025
Svar: 56
Visningar: 4 264
Allmänt
Bo i Luleå
Tjatter Hur är det att bo i Luleå?
Jag ska ha intervju för en trainee-tjänst i stan men känner att jag inte vet någonting om Luleå 🫣
Antagligen...
Startad av Tystnatt
23 Apr 2026
Svar: 24
Visningar: 936
Allmänt
Marknad i byn (Ulvlek)
Tjatter Ibland blir jag lite orolig att man blandar ihop mig och @Hedinn O_o
Habina
Alldeles nyss
Vad gör vi? CCXXX
Tjatter Lilla hunden är upprörd och har sagt till flera gånger nu att det är dax att sova :mad: Hon är inte gjord för så här sena nätter och...
EmmaW
4 minuter sedan
Svar: 1 876
Visningar: 49 316
Allmänt
Katter
Samhälle Håller verkligen med de som tycker att lagstiftningen borde ändras. För mig känns den otroligt förlegad.
Många kattägares inställning...
Nytant
12 minuter sedan
Uppdateringstråd 33
Övr. Hund Var så sjukt sugen på och dra till klubben och träna lite agility, men de hade plockat bort alla hinder ifrån banan inför gräsklipp och...
ii-ssa
12 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 136
Hund
Annonsera mera hundar 2
Övr. Hund Samma här! En fantastisk en, tillhörande en människa som var … mindre fantastisk. Men den lilla hunden 😍
Capybara
49 minuter sedan
Svar: 1 913
Visningar: 170 909
Hund
Hållbarhet i kylskåpet...
Tjatter Dessa två gräddförpackningar har stått oöppnade närmast kylelementet i mitt kalla kylskåp - liiite längre tid än vad som var tänkt från...
Startad av ameo
Måndag kl 16:42
Svar: 28
Visningar: 1 638
Allmänt