Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker inte att politiska budskap passar i denna tråd. Då kommer vi bara att ha sånna lagom till valet
Jag ser den som en rolig bild, inte ett politiskt budskap.Jag tycker inte att politiska budskap passar i denna tråd. Då kommer vi bara att ha sånna lagom till valet![]()
Jag ser den som en rolig bild, inte ett politiskt budskap.
Ser faktiskt inget roligt alls i den. Lägg den i politiktråden istället om den ska läggas in.Jag ser den som en rolig bild, inte ett politiskt budskap.
Rapportera den då … Jag kan inte ta bort den.Men kom igen nu, den är tydligt politiskt laddad. Kan inte såna saker hållas till politiktrådarna och så kan den här få vara för mer lättsamma ämnen?
Och där tycker jag att vi ska ha en diskussion istället för bilder.Ser faktiskt inget roligt alls i den. Lägg den i politiktråden istället om den ska läggas in.
Och där tycker jag att vi ska ha en diskussion istället för bilder.
Jag tycker däremot att det kan få förekomma bilder som hör till diskussionen.Och där tycker jag att vi ska ha en diskussion istället för bilder.
Jag tycker inte att politiska budskap passar i denna tråd. Då kommer vi bara att ha sånna lagom till valet![]()
Jag ser den som en rolig bild, inte ett politiskt budskap.
Men kom igen nu, den är tydligt politiskt laddad. Kan inte såna saker hållas till politiktrådarna och så kan den här få vara för mer lättsamma ämnen?
Ser faktiskt inget roligt alls i den. Lägg den i politiktråden istället om den ska läggas in.
Rapportera den då … Jag kan inte ta bort den.![]()
Och där tycker jag att vi ska ha en diskussion istället för bilder.
Kan det inte göras en utbrytning till en separat tråd istället då? Typ random politisk bild-/tramstråd.
Jag bröt ut till en ny tråd där vi kan driva med politiska slogans inför valet, i politiktråden kan vi väl försöka avhålla oss från att häckla våra politiska motståndare.Jag tycker däremot att det kan få förekomma bilder som hör till diskussionen.